معرفی سامانه همگام برای دریافت فش حقوقی
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سامانه دریافت و صدور حقوق و دستمزد معلمان ، فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی وابسته به وزارت آموزش و پرورش به نشانی fish.medu.ir است و فرهنگیان محترم می توانند از طریق این سامانه حقوق و دستمزد خود را وارد کرده و کد ملی و شماره کارکنان خود را وارد کنند. . برای دریافت. سامانه همگام فیش حقوقی از آنجا که بسیاری از معلمان شاغل و بازنشسته وزارت آموزش و پرورش نمی دانند چگونه حقوق بگیرند ، ما این مقاله را تحت سیستم همزمان حقوق و دستمزد قرار داده ایم تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم
در این مقاله چه می خوانید:

1 ورود به سیستم هماهنگی حساب حقوقی فرهنگیان
1.1 ورود به سیستم فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش
2 سیستم همگام سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان
2.1 ورود به سیستم حقوق و دستمزد بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
ورود به سیستم هماهنگی رسیدهای حقوقی فرهنگیان
مربیان عزیز آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سایت fish.medu.ir و درج کد ملی ، شماره کارکنان و رمز ورود ، فیش حقوقی ماهانه خود را درخواست کنند.
وارد سیستم دریافت حقوقی وزارت آموزش و پرورش شوید
رسید حقوقی فرهنگیان - ورود به سیستم رسید حقوقی فرهنگیان

 

البته چندین استان لیست حقوق فرهنگیان را در سیستم اتوماسیون اداره کل آموزش و پرورش استان قرار می دهند که با دستور وزارت آموزش و پرورش در دسترس نیست و تنها سایت رسمی دریافت کننده حقوق و دستمزد ماهی است. medu.ir است. توجه داشته باشید که رمز ورود به سیستم حقوق و دستمزد همان رمز ورود به سیستم همزمان است و اگر این رمز عبور را فراموش کرده اید یا به آن دسترسی ندارید ، لطفا با کارشناس فناوری دفتر خود یا مشاوران خود در مرکز مشاوره خدمات مشتری تماس بگیرید. پاسخ دهید تا به شما کمک کند آن را پس بگیرید.
دریافت حقوق و دستمزد مربیان با تلفن همراه و رایانه امکان پذیر است و فقط باید به اطلاعات کاربری خود ، یعنی شماره شخصی و کد ملی دسترسی داشته باشید. اگر در زمان دریافت رسید پرداخت پیام "پنل شما در سیستم همگام سازی فعال نیست" مشاهده کردید ، با مشاوران مرکز پاسخگویی تلفنی تماس بگیرید تا بتوانیم اطلاعات کاملی در مورد نحوه حل این اخطار به شما ارائه دهیم.

منبع : https://pasokhbama.com/سامانه-همگام-فیش-حقوقی/

 





:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: